Saturday 8 October 2011

salah aku ke??

Salam..hmm..semalam 8 okt aku mcm biase dgn rutin harian aku iaitu bngun tido,kemas umah,makan,tido,tgk tv,makan, and then malam tu before lepak2 ngan mama i got 1 call from a girl..die tnye aku sape,kenal tak sorg dak laki ni..aku jwb la aku sape n then aku ckp laa kenal sbb dak laki tu kawan aku..so,aku tnye la pulak die sape dan die gtau yg die awek kpd dak lelaki ni..aku tekejut ar..aku tnye nape die col n mane die dpt no aku sume..die ckp die kua ngan bf die..die cek nset bf die dan nmpak no yg ade tlis name 'yang'..die bengang laa and die amek no tu..no tu ialah no aku..mmg tekejut laa aku..aku mmg takde pape hubungan ngan dak laki tu..kitorg just kwn..tp dak laki tu mmg suke,syg laa kat aku..aku tak mintak pn and then aku tak bangge pn dgn sume tu..dalam dunie ni perkare tu dah biase jd pn..aku rase dak laki yu ikhlas sbb tu aku still kwn ngan die..die ckp die akan tnggu aku smpai abes blaja sume.tp semalam btul2 menguji aku..first,aku dpt tau die ade gf..sec,die tipu aku dgn cite2 bodoh yg kononnye die minat ar kat aku..third,die tulis name aku 'yang' kat fon die..mmg melampau..fourth,die dah buat aku rase bersalah sbb awek die tgk no aku die wat cmtu..
Tp..thanks sbb awek die seorg yg cool mcm aku..die tak mara aku n die siap nak kwn ngan aku lg..hehe..tp ati mane yg tak rase bersalah..kalo aku kat tmpat die aku pn akan rase mcm2..aku mintak maaf sngat2..aku tak nak cari gado ngan hal2 yg tah pape ni..aku ade fokus yg lebih utame iaitu my mama,aku,study aku,siblings aku,kengkawan aku.and yg lain2...tp,adakah aku yg salah sbb kwn lg ngan bf die tu..series aku tak tau die ad gf..aku tanak luke kan hati seorg wanita...n last,aku tak sedia nak ade bf..insyaAllah kalo ade aku akan tunjukkan pd semua 2 thn lg..hehe..k wasalam..:)

1 comment:

  1. weeewiiittttt.. ada peminat ramai... hehe.. biasalaa org comei.. :)

    ReplyDelete